ویزای سرمایه گذاری در کره جنوبی

بهترین سایت آموزش زبان کره ای از مقدماتی تا حرفه ای به صورت رایگان

ویزای سرمایه گذاری در کره جنوبی

سرمایه گذاری در کره جنوبی یکی دیگر از راه های مهاجرت به کره جنوبی و اخذ اقامت این کشور است. سرمایه گذاری نکات زیادی دارد که در این قسمت به بررسی این نکات می پردازیم.

متقاضیان ویزای سرمایه گذاری شرکتی یا خارجی ممکن است در سه دسته مختلف قرار بگیرند. برای کلیه گزینه های ویزای سرمایه گذاری نیاز به حداقل سرمایه گذاری 100 میلیون وون کره یا 90,000 هزار دلار آمریکا است. ویزای سرمایه گذاری در کره جنوبی D-8 نام دارد.

انواع روش هایی که میتوان ویزای نوع D-8 را اخذ کرد عبارت است از:

گزینه اول

  •  

    1-1 کار در یک شرکت سرمایه گذاری خارجی

    متقاضی که به عنوان یک کارگر ماهر ضروری در نظر گرفته می شود و قصد دارد در مدیریت، اداره، تولید یا فناوری یک شرکت سرمایه گذاری خارجی یا جدید کره ای شرکت کند. متقاضی باید حداقل 10٪ از کل این شرکت ها را خریداری کند، یا اینکه باید با در اختیار داشتن برخی از سهام ها، قرارداد اعزام و انتصاب مدیران را امضا کند. تحت این گزینه سرمایه گذاری ویزا به مدت 5 سال صادر می شود.

     
  •  

    1-2 ایجاد شغل در زمینه های فناوری

    ایجاد مشاغل در زمینه فناوری پیشرفته در کره جنوبی. تحت این گزینه سرمایه گذاری، ویزا به مدت 2 سال صادر می شود.

     
  •  

    1-3 سرمایه گذاری در مشاغل اداره شده توسط یک شهروند کره ای

    متقاضی که مطابق قانون ارتقاء سرمایه گذاری خارجی، در شرکتی که توسط یک شهروند کره ای اداره می شود، سرمایه گذاری کرده است و آنها می خواهند به عنوان یک کارگر ماهر ضروری در مدیریت اداره، تولید یا فناوری آن شرکت مشارکت کنند این سرمایه گذاری باید حداقل 10٪ از کل سرمایه های شرکت باشد و اسم متقاضی باید به عنوان مؤسس با سایر مدیر عامل ها در گواهی ثبت نام مشاغل ثبت شود. تحت این گزینه سرمایه گذاری ویزا به مدت 2 سال صادر می شود.

گزینه دوم

  •  

    طرح سرمایه گذار مهاجر برای املاک و مستغلات

    متقاضیانی که حداقل 500 میلیون وون (500,000 دلار آمریکا) در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنند می توانند تحت برنامه سرمایه گذار مهاجر برای املاک و مستغلات (IISRE) اقامت دائم خود را بدست آورند. نسبت به منطقه، سرمایه گذاری مورد نیاز بین 500 الی 700 میلیون وون است. در ابتدا ویزای F-2 برای متقاضی صادر می شود. ویزا F-5 ( اقامت دائم) در صورتی اعطا می شود که متقاضی سرمایه گذاری خود را برای حداقل 5 سال حفظ کند. در این روش، اعضا خانواده شخص نیز اقامت دائم دریافت می کنند.

گزینه سوم

  •  

    طرح سرمایه گذار مهاجر برای تجارت عمومی

    IISPB یک برنامه دولتی است که وضعیت اقامتی F-2 (اقامت موقت) را به سرمایه گزاران می دهد. این شامل دو گزینه سرمایه گذاری است که هر دو نیاز به حداقل سرمایه گذاری 500 میلیون وون (500,000 دلار) دارند. برای متقاضیان بازنشسته بالای 55 سال حداقل هزینه سرمایه گذاری 300 میلیون وون (270هزار دلار) است.

     
  •  

    A سرمایه گذاری تضمین شده اصلی

    این سرمایه گذاری به یک صندوق دولتی سپرده می شود که توسط شرکت دارایی کره اداره می شود و وام هایی را به مشاغل کوچکتر کره ای با نرخ بهره پایین می دهد.

     
  •  

    B سرمایه گذاری مبتنی بر ریسک

    این گزینه نیاز به حداقل هزینه سرمایه گذاری 500 میلیون وون دارد که در پروژه توسعه یک منطقه کمتر توسعه یافته که توسط وزارت دادگستری ابلاغ شده است، سرمایه گذاری می شود. دسترسی به اقامت دائم (ویزای F-5 ) در صورت حفظ سرمایه گذاری به مدت 5 سال امکان پذیر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.