معرفی تعدادی از آموزشگاه های آموزش زبان کره ای

بهترین سایت آموزش زبان کره ای از مقدماتی تا حرفه ای به صورت رایگان

معرفی تعدادی از آموزشگاه های آموزش زبان کره ای





زبان کره‌ای یا هانگول به کره‌ای한국어/조선말زبان رسمی دو کشور کره شمالی و کره جنوبی است . زبان کره‌ای همچنین یکی از دو زبان رسمی در منطقه خود مختار کره‌ای یانبین در چین استحدود ۸۰ میلیون گویشور زبان کره ای همراه با گروه بزرگی در استرالیا، برزیل، کانادا، چین، ژاپن، ایالات متحده، جمهوری‌ های شوروی سابق و اخیراً فیلیپین وجود دارند.

زبان کره ای برای بسیاری از افراد یکی از مهم ترین اهداف می باشد. ما در اینجا سعی کرده ایم تعدادی از زبانسراهای این زبان را برای شما معرفی کنیم

 

۱٫آموزشگاه زبان گات (توصیه شده توسط اساتید)

مرکز زبان گات با برخورداری از ۶ شعبه در شهر تهران و برگزاری کلاس های آموزش زبان کره ای در آنها سالانه عده زیادی از دانشجویان علاقه مند به این زبان را آموزش می دهد. این کلاس ها در سه سطح مبتدی، متوسطه و پیشرفته برگزار می گردد.

موسسه زبان گات در دوره های آموزش زبان کره ای خود، از تمامی متد آموزش زبان کره ای روز دنیا استفاده کرده و علاوه بر استفاده از کتاب های به روز زبان کره ای از نرم افزار ها و ابزار آنلاین نیز برای انتخاب بهترین روش آموزش زبان کره ای استفاده می­ کند. استفاده از اساتید native کره ای در دوره های آموزشگاه زبان گات می تواند برای زبان آموزان بسیار مفید باشد.

آموزشگاه زبان گات بعنوان بهترین آموزشگاه زبان کره ای در تهران اقدام به برگزاری دوره های آموزش زبان کره ای برای آمادگی آزمون تاپیک (TOPIK) تجارت و یا تحصیل در کره به صورت گروهی و خصوصی می نماید.

همچنین آموزشگاه زبان گات اولین برگزارکننده دوره های آنلاین آموزش زبان کره ای در ایران می­باشد.

www.higlc.ir

۲٫آموزشگاه ایران کمبریج

آموزشگاه زبان ایران کمبریج با کسب افتخارات فراوان در عرصه آموزش بیش از ۱۲ زبان خارجی  یکی از معتبر ترین مراکز آموزش زبان های خارجی محسوب میشود. زبان های خارجی از جمله انگلیسی ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، آلمانی ، چینی ، ترکی استانبولی ، روسی ، عربی ، نروژی ، سویدی ، هلندی ، دانمارکی و … به شکل گروهی ، نیمه خصوصی و خصوصی برای گروه سنی بزرگسال برگزار می گردد.

آموزشگاه زبان ایران کمبریج جز موسسات و مدارس زبان های بین المللی در سطح استاندار های جهان است که  :

  • عضو رسمی بخش اخبار آموزش زبان دانشگاه کمبریج Cambridge University
  • عضو رسمی کانون اساتید British Council
  • عضو رسمی بخش آموزش زبان British Council
  • برگزارکننده دقیق آزمون های بین المللی به شکل آزمایشی Mock
  • ارایه دهنده ضمانت نامه کتبی جهت آزمون های ملی و بین المللی

www.ircambridge.com

۳٫موسسه زبان بین المللی ایرانیان

موسسه زبان بین المللی ایرانیان ( ایران آکسفورد ) جزو موسساتی زبانی در ایران می باشد که از سال ۲۰۰۷ همواره دانشجویان به دلیل به روز بودن متد های آموزشی آن و استفاده از متد های آموزشی  دانشگاه آکسفورد می شناسند. موسسه زبان ایران آکسفورد را می توان به صورت قاطع تنها موسسه زبانی دانست که دارای افتخارات زیر می باشد:

  • عضو کانون دبیران زبان دانشگاه آکسفورد
  • Subscriber دانشگاه آکسفورد در ایران
  • عضو انجمن آموزش زبان بریتیش کانسیل
  • استفاده از اساتید کا۰ملا native در امر آموزش
  • تغییرات و به روز کردن دانش دبیران موسسه به صورت ماهانه و منطبق بر نکات بیان شده به موسسه از دانشگاه آکسفورد
  • و…

و دلایل بسیار دیگری که این موسسه را از بهترین موسسات زبان تهران و ایران قرار داده است.

www.iranianlc.com

۴٫آموزشگاه زبان کره ای صدیق دانش

آموزشگاه تخصصی  زبان کره ای بعد از تلاشهای زیاد مدیریت ، آقای عزیززاده، توانست در سال ۱۳۹۱ مجوز این آموزشگاه را از وزارت آموزش پرورش  دریافت کند .و دامنه فعالیتهای خود را بدین شرح آغاز نمود.

انجام هرگونه فعالیتهای فرهنگی، آموزشی، مشاوره، تحقیق و تبلیغ از طریق ایجــــاد مراکز آموزشی، انتشار کتب، مجله و نشریه، برگزاری نشستهای آموزشی، آموزش و تامین منابع انسانی به صورت اختصاصی و با همکاری و استفاده از خدمات سایر اشخاص حقیقی و حقوقی، همچنین انجام هر نوع فعالیت دیگر که برای پیشرفت اهداف آموزشگاه ضروری باشد.

www.learnkorea.ir

۵٫آموزشگاه زبان های خارجه آلپیدا

آموزشگاه زبان های خارجه Alpida  به جهت احترام به وقت شما زبان آموزان محترم کلاسهای زبان شما عزیزان را با توجه به زمان های مطروحه توسط شما برگزار خواهد کرد .آموزشگاه  زبان های خارجه Alpida  توانسته است در زمینه تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی، آلمانی ، فرانسه و دیگر زبانهای دنیا به صورت خصوصی و کاملا تضمینی ، رضایت زبان آموزان خود را جلب کندو شعار آموزشگاه Alpida  این است که ما بهترین نیستیم اما مفتخریم که بهترین ها ما را انتخاب کرده اند و پر رنگ ترین هدف آموزشگاه جلب رضایت یکایک زبان آموزان عزیز می باشد.

www.alpidalanguage.com

۶٫آموزشگاه زبان کره ای استاد جلالی

سرکارخانم جلالی مدرس کلاس های مجازی و حضوری زبان کره ای، مدیر و استاد بخش زبان کره ای جهاد دانشگاهی علم و صنعت ، فارغ التحصیل از معتبرترین دانشگاه های کره جنوبی و برنده بورس دولت کره جنوبی هستند که بالاترین نمره امتحان بین المللی تاپیک را کسب نموده اند. استاد در کشوره کره در محیطی کاملا کره ای،زبان را فراگرفته و دوره ی تدریس را گذرانده اند.ایشان با تجربه تدریس در سفارت ایران در کره جنوبی یکی از مجرب ترین مدرسان این زبان هستند.کلاس های استاد مزیت های فراوانی دارد که یکی از آن ها وقت و هزینه کم است.در هرجایی که هستید با روش مجازی و ارسال ویدیوهای دقیق استاد و تصحیح وویس و تکالیف شما،می توانید زبان را آسان و به صرفه یاد بگیرید.زبان آموزان فارسی زبان بسیاری از سراسر شهرها و روستاهای کشور و دنیا(مانند ترکیه ،سوئد،آلمان ،افغانستان و حتی کره)در حال یادگیری زبان در این کلاس ها هستند و از شرکت در این کلاس ها رضایت کامل دارند

www.koreanlearn.com

۷٫موسسه زبان های خارجه دنیای زبان

موسسه زبان های خارجه دنیای زبان با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی، فرانسه، عربی، روسی، سوئدی، اسپانیایی، ایتالیایی، هلندی، هندی، چینی و سایر زبان ها به صورت تضمینی در منزل، محل کار و حتی آموزشگاه آماده ارائه خدمات می باشد.

www.worldlanguage.ir

۸٫موسسه زبان آموزان پیشرو

موسسه زبان آموزان پیشرو با همکاری گروهی از اساتید برجسته زبان کره ای و سایر زبانها و با دو دهه تجربه و سابقه موفق در زمینه تدریس خصوصی زبان کره ای و سایر زبان ها در منزل ،محل کار و نیز موسسه آماده ارائه خدمات در زمینه تدریس و آموزش خصوصی زبان کره ای می باشد.تخصصی ترین مرکز آموزش زبان کره ای و سایر زبان ها بصورت خصوصی عادی و فشرده.مشاوره و تعیین سطح رایگان در موسسه و پرداخت شهریه بصورت اقساط.مکالمه تضمینی با جدیدترین متد های آموزشی.

www.toplanguage.ir

۹٫آموزشگاه زبانهای خارجی ادبا

آموزشگاه زبانهای خارجی ادبا ، نماینده رسمی دانشگاه ایرواین کالیفرنیا و برنده تندیس مدیریت و خلاقیت برتر در سال ۹۴ و همچنین برنده تندیس شهرت برند در سال ۹۵ و نیز برترین های آموزش از سوی منتخب اساتید دانشگاه های تهران و شهید بهشتی و همچنین دانشگاههای آلمان ، فعالیت خود را رسما از سال ۱۳۸۳ اغاز نموده و به عنوان یکی از متولیان امر آموزش درخدمت اقشارمختلف جامعه می باشد.

تا انجا که امروزه پس از پشت سرگذاشتن بیش از یک دهه عبوراز شاهراه علم و تجربه ومدیریت در امر آموزش پرسنل شرکت ها، موسسات و سازمان های خصوصی ودولتی شناخته شده است. هرچند این مجموعه ۵ طبقه با داشتن نزدیک به هزار متر مربع فضای آموزشی ، ۲۵ کلاس درسی وحدود ۱۰۰متر کافی شاپ وکترینگ ،آموزش زبان های آلمانی ، انگلیسی ، ایتالیایی ، فرانسه ، اسپانیایی و ترکی استانبولی را دردستور کارخود دارد ولی آنچه که موجب فخرمباهات آموزشگاه ادبا گشته ، رشد رو به افزون دانشجویان آموزش زبان آلمانی و انگلیسی و نتایجی که در ازمون های ZD ، سفارت آلمان و یا آزمون های  IELTS ،TOEFL  ازسوی این دانش جویان کسب می شود.

www.odabazand.com

۱۰٫آموزشگاه زبان پویا

آموزشگاه زبان پویا از سال ۱۳۷۴ با هدف ارائه خدمات آموزشی با مدیریت آقای مهندس رامین فروزانفر در کرج تاسیس شد و از سال ۱۳۸۰ ارائه خدمات تخصصی آموزش زبان های خارجی را با بهره گیری از اساتید توانا و متعهد و با ایجاد فضایی تخصصی برگزیده است. اکنون با بیش از ۲۰ سال سابقه این آموزشگاه موفق به آموزش جمع کثیری از شهروندان استان البرز در تمامی گروه های سنی و در زمینه زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ترکی و … و همچنین مدرسین متعدد گردیده و همواره استفاده از مجرب ترین اساتید، و جدیدترین روش های آموزش زبان را مد نظر قرار داده است.

در طول ۲۰ سال، با وجود استقرار شعب اصلی در محدوده چهارراه طالقانی این مرکز آماده ارائه خدمات آموزش زبان در محل شرکت ها، مدارس و مهد کودک ها بوده است و تا کنون قرارداد های متعددی را با مراکز گوناگون منعقد و  به خوبی اجرایی نموده است.

برگزاری دوره های تخصصی آزمون های بین المللی، تربیت مدرس، مترجمی کاربردی، مکالمه و … از جمله خدمات این مرکز بوده که به بهترین شکل و مطابق با بالاترین استانداردها انجام شده است. از بدو تاسیس تا هم اکنون این آموزشگاه موفق به برگزاری چندین دوره آزمون های بین المللی آیلتس و تافل، در محیطی شبیه سازی شده و با استاندارد های بالا گردیده است و مدارک متعددی در این زمینه با تایید وزارت آموزش و پرورش صادر نموده است.

13 تا از بهترین اپلیکیشنهای آموزش زبان برای فارسی زبانان (اندروید و آیفون)

یادگیری زبان انگلیسی اگر چه زمان بر است اما اگر منابع باکیفیتی انتخاب کنید، به کاری سرگرم کننده و فوق العاده جذاب تبدیل می شود. در این مطلب با کمک نظرات کاربران، پیشنهادات اساتید و تجربه چندین ساله، 13 تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای فارسی زبانان هم برای اندروید و هم ios را جهت دانلود رایگان به شما معرفی می کنیم.

اپلیکیشن زبان

قبل از هر چیز پیشنهاد می کنیم این مطلب را در مرورگر خود ذخیره کنید زیرا منابع رایگان و باکیفیت زیادی را می توانید از همینجا دانلود کنید!

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟

این زبان نسبت به زبان های دیگری مثل چینی یا لهستانی که از زبان های سخت هستند، در درجه متوسط و حتی آسان قرار می گیرد.

اصولا یادگیری بعضی از زبان های خارجی برای ما فارسی زبانان سخت تر از کسانی است که زبان مادری متفاوتی دارند. بطور واضح، یادگیری زبان آلمانی برای انگلیسی زبانان بسیار راحت تر از ماست. چرا؟ چون بسیاری از ساختارهای گرامری و لغات مشابهی با آلمانی دارند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.