مهاجرت از طریق کار به کره جنوبی

بهترین سایت آموزش زبان کره ای از مقدماتی تا حرفه ای به صورت رایگان

مهاجرت از طریق کار به کره جنوبی


به طور کلی اقامت در کره جنوبی از طریق کار به 2 بخش تقسیم می شود. مهاجرت های کاری به روش داشتن پیشنهاد شغلی (JOB OFFER) و روش کار از طریق ویزا های جست و جوی کار. ویزا های جست و جوی کار عموما برای کشور های حوزه Deutschland می باشد و کشور کره جنوبی این نوع ویزا را ندارد.

افرادی که از کشور کره جنوبی پیشنهاد کار دارند و یا برای کار در کره جنوبی انتخاب شده اند، چند نوع ویزای کاری کره جنوبی را می توانند اخذ کنند که هرکدام شرایط و موضوعات مختلفی دارد که عبارتند از:

  •  

    ویزای نوع E -1 (استاد ویزا)

    این ویزا برای اساتیدی است که به دنبال سخنرانی یا تحقیق در زمینه خود در مراکز آموزشی بالاتر از سطح کالج هستند. این ویزای چند بار ورود به مدت یک سال معتبر است و می تواند در فواصل یک ساله تمدید شود.

     
  •  

    ویزای نوع E-2 (مربی زبان خارجی)

    این ویزا برای افرادی که مایل به تدریس یک زبان خارجی در یک شرکت یا در مدارس ابتدایی یا مؤسسات مشابه هستند، طراحی شده است. دستیاران آموزش زبان های خارجی در مقطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان نیز برای این ویزا واجد شرایط هستند. ویزای چند بار ورود به مدت دو سال اعطا می شود و می تواند در فواصل 2 ساله تمدید شود.

     
  •  

    ویزای E-3 (تحقیق)

    این ویزا برای افرادی است که توسط یک موسسه دولتی یا خصوصی برای انجام تحقیقات در زمینه های علوم طبیعی یا فناوری پیشرفته دعوت شده اند. این ویزا چند بار ورود به مدت یک سال معتبر است و می تواند در فواصل یک ساله تمدید شود.

     
  •  

    ویزای نوع E-4 (راهنمای فنی)

    افرادی که با تخصص درعلوم طبیعی یا فناوری پیشرفته که توسط یک سازمان دولتی یا خصوصی دعوت شده اند و یا مهارت هایی را دارند که در کره وجود ندارد، می توانند برای این ویزا اقدام کنند. این ویزای چند بار ورود به مدت یک سال معتبر است و می تواند هر ساله تمدید شود.

     
  •  

    ویزای نوع E-5 (حرفه ای ویژه)

    معماران، وکلا، پزشکان، حسابداران و سایر افراد حرفه ای می توانند برای این ویزا اقدام کنند. آنها باید دارای مجوز بین المللی باشند و مجوز دولت کره را برای انجام تخصص خود در اختیار داشته باشند. این ویزای چند بار ورود است و به مدت یک سال معتبر است و می تواند در فواصل یک ساله تمدید شود.

     
  •  

    ویزای نوع E-6 (فرهنگ و هنر)

    این ویزا برای افرادی طراحی شده که در زمینه های موسیقی، هنری و ادبی سرگرمی تجاری و ورزش فعالیت می کنند. ویزای چند بار ورود به مدت یک سال معتبر است و می تواند در فواصل یک ساله تمدید شود.

     
  •  

    ویزای نوع E-7 (فعالیتهای ویژه)

    این ویزا برای افرادی است که برای شرکت در فعالیتهایی که توسط وزارت دادگستری کره از طریق یک سازمان دولتی یا خصوصی طراحی شده است اعطا می شود. این ویزا چند بار ورود است که به مدت یک تا سه سال اعتبار دارد و می تواند در فواصل یک یا سه ساله تمدید شود. ویزای یک بار ورود به مدت سه ماه اعتبار دارد و می تواند در فواصل یک ساله تمدید شود.

     
  •  

    D-5

    این ویزا برای گزارشگران و خبرنگارانی است که برای رسانه های خارجی کار می کنند (روزنامه ها، مجلات و غیره) این ویزا یک بار ورود است به مدت سه ماه اعتبار دارد و می تواند در فواصل یک ساله تمدید شود.

 

  
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.