معرفی کتاب های آموزش زبان کره ای

بهترین سایت آموزش زبان کره ای از مقدماتی تا حرفه ای به صورت رایگان

معرفی کتاب های آموزش زبان کره ای

معرفی کتاب های آموزش زبان کره ای برای افرادی که تازه شروع به یادگیری نموده اند، یک نیاز محسوب می شود. در واقع شناخت کتاب ها و انواع محتواهای آموزشی، موضوعی است که ذهن بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب می کند و ما به همین جهت در صدد برآمدیم تا به معرفی کتاب های آموزشی زبان کره ای پرداخته تا پاسخی مناسب را برای سوالات شما ارائه دهیم.


کتاب های کمک آموزشی نه تنها در یادگیری زبان کره ای، بلکه در یادگیری سایر زبان ها، یک نیاز است و آگاهی در این زمینه می تواند کمکی باشد در جهت کوتاه کردن مسیر و سرپوش گذاشتن به دغدغه های جانبی در یادگیری زبان. اگر شما نیز با این دست از سوالات مواجه شده اید که؛ چه کتابی بخوانیم؟ بهترین کتاب های آموزش زبان کره ای کدامند؟ و برای تقویت مهارت خواندن و مکالمه کردن به تهیه کدام کتاب ها رجوع کنیم؟ با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

 

 

معرفی کتاب های آموزش زبان کره ای:

بهترین کتاب های آموزش زبان کره ای روز به روز در حال افزایش هستند اما ما نه فرصت مطالعه ی آن ها را داریم و نه نیازی به این کار است. ما در ادامه بهترین کتاب های آموزش کره ای را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱-  korean Words for Beginners:

این کتاب آموزشی در برگیرنده بیش از ۲۰۰۰ کلمه کلیدی زبان کره ای است که در کنار هر یک از این لغات اسم، صفت و یا فعل بودن آنها مشخص شده است. در این کتاب شما لغات را در جملات فرا می گیرید که در واقع بهترین روش یادگیری لغات کره ای است.
از مزایای این کتاب طبقه بندی بر اساس موضوعات است که در جای خود این موضوع بسیار حائز اهمیت است. طبقه بندی بر اساس موضوعات به شما کمک خواهد کرد که در صورت نیاز، به راحتی کلمه یا جمله مورد نظرتان را پیدا نمایید و بتوانید به راحتی به این موضوعات اشراف پیدا کنید.
از مزایای دیگر این کتاب آموزشی این است که تلاش شده مطالب کاربردی در آن گنجانده شود و از گزافه گویی و پرداختن به موضوعات نه چندان مهم خودداری کند. این مزایا می توانند در اثربخشی یادگیری مثمر ثمر بوده و در نتیجه انتخاب خوبی را برای شما عزیزان رقم بزند.

۲- Korean Grammar:
اگر به دنبال یادگیری بهتر گرامر هستید، ما به شما این کتاب را معرفی می نماییم. در واقع این کتاب با ۳۷۶ صفحه تمامی گرامر کره ای را با روش های مختلف به علاقه مندان آموزش داده است. شما می توانید با انتخاب این کتاب گرامر را از سطح مبتدی تا پیشرفته فرا گرفته و در نهایت در کیفیت بخشیدن به مکالمات و نوشتار خود تاثیرگزار باشید. شما با مطالعه این کتاب می توانید به راحتی به تمامی موضوعات گرامری آزمون تاپیک ۱ و ۲ اشراف پیدا کرده و تمرین مناسبی را در جهت آماده سازی برای خودتان رقم بزنید. این کتاب هر آنچه را که نیاز شما در گرامر زبان کره ای است را برآورده خواهد نمود و کتابی جامع در جهت بهبود مهارت گرامر شما خواهد بود.

۳- Korean Made Easy:
همانطور که از اسم این کتاب مشخص است، Korean Made Easy برای افرادی که در سطوح مقدماتی یادگیری زبان کره ای هستند، کاربردی است. این کتاب دارای ویژگی هایی از جمله ساده سازی مطالب گرامری، بهره از لغات پرکاربرد کره ای و… است که برای افرادی که مبتدی هستند، بسیار حائز اهمیت است. این کتاب به همراه یک سی دی آموزشی زبان کره ای به علاقه مندان ارائه می گردد و در واقع به شما در شکل درست ادای کلمات و همچنین تلفظ درست آنها کمک خواهد کرد. تعداد صفحات کتاب Korean Made Easy، به ۱۹۲ صفحه می رسد که به دلیل حجم کم می تواند برای زبان آموزان ایجاد سردرگمی نکرده و در واقع آنها را تنها به بخش های مهم در یادگیری زبان کره ای، برساند.

۴- Korean For Foreigners:

این کتاب از جمله کتاب هایی است که برای افراد مبتدی بسیار کاربردی است. کتاب Korean For Foreigners موضوعات مهمی از جمله یادگیری الفبای کره ای، آشنایی با رنگ ها و… را در بر می گیرد و در ادامه به مباحث مهم در مکالمه برقرار نمودن و یادگیری گرامر کره ای می پردازد. حجم این کتاب به ۲۸۳ صفحه می رسد که در واقع برای افرادی که علاقه مند به داشتن کتاب جامعی در یادگیری زبان کره ای هستند می تواند کاملا کاربردی و ایده آل باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.